Updates

Training Time management

Na een ontspannen zomervakantie is er al weer van alles gaande. De drukte neemt weer toe en misschien is er wel het gevoel van onrust bij sommigen door alle dingen die nog gedaan moeten worden. Verschillende afleidingen en er blijven voortdurend nieuwe e-mails komen...  Wat zijn dan de prio's, hoe richten we de week in en waarin kunnen we efficiënt werken? Interessant thema, daarom hebben we de trainingsavonden Time management georganiseerd voor ons team. 

De eerste avond hebben we 2 powerworkshops gehad en de tweede avond zijn we verder ingegaan op de tips & trics. De start was met met een kleine oefening om te kijken of we goed waren in multitasken. Helaas, we moesten de conclusie maken dat niemand goed kan multitasken... Zo zijn we verder ingegaan op diverse thema's omtrent time management.

We hebben het o.a. gehad over:

  • overzicht creëren en prioriteiten stellen
  • een waterdichte workflow in je planning krijgen
  • concentratie en afleiding
  • wanneer iets dringend voelt of dringend is
  • je inbox tot zero krijgen.

In de trainingen ook dagelijkse casussen besproken. Zo kan je als service coördinator met hele andere dingen in aanraking komen dan een uitvoerder. Met de handige tips kan iedereen in zijn of haar rol toch aan de slag met timemanagement.

De trainers Daan en Patrick van Tijdwinst.com hebben ons veel geleerd. Dank voor de goede trainingen waar we met plezier naar terugkijken. Naast de serieuze momenten is er ook tijd geweest voor een hapje en drankje. Dat paste heel goed in onze planning!

Recente artikelen

Edison Projectmanagement B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.