Servicedesk Medewerker/ Intake Coördinator
Functieomschrijving Servicedesk Medewerker/ Intake Coördinator
Als Servicedesk Medewerker en Intake Coördinator ben jij het luisterend oor voor de klant! Het is belangrijk dat zij zich gehoord voelen en samen met jou wordt er gezocht naar de juiste oplossing voor hun probleem. Jouw takenpakket bestaat uit:
- Vanuit jouw klantgerichte instelling op een correcte wijze (telefonisch) vragen vanuit klanten beantwoorden, registeren en afronden;
- Meldingen dagelijks- en mutatieonderhoud op basis van de contractafspraken aannemen en uitzetten bij leveranciers en/of de eigen collega’s op de servicebus;
- De klant op de hoogte houden van de voortgang van de melding;
- Ondersteunen bij administratieve werkzaamheden, zoals de administratieve verwerking van klantvragen en meldingen.
Functie benodigdheden Servicedesk Medewerker/ Intake Coördinator
Kan je het helikopterview bewaken en ben je oplossingsgericht? Dan zoeken wij jouw! Voor deze functie moet je een luisterend oor bieden, begrip tonen en waar nodig is ook grenzen stellen richting de klant. Je gaat graag zorgvuldig en gestructureerd te werk. Heb je affiniteit met de bouw en/of leer je snel bij, is dat een pré natuurlijk. Het is wel zo handig dat je werkervaring hebt in een soortgelijke functie of een afgeronde MBO opleiding.
Heb jij de mogelijkheid om z.s.m. in deze functie te starten?!
Bedrijfsprofiel Edison
Voor lifetime development.
Edison heeft oog voor jouw belang. We zoeken verbinding en creëren vervolgens de beste oplossingen voor jou als persoon. Dit doen we in jouw carrièrepad, maar ook in jouw ontwikkeling en opleiding. We willen een optimale bijdrage leveren in alles wat we doen en streven daarbij naar het hoogst haalbare.
Bedrijfsprofiel Opdrachtgever
Onze werkgever is onderdeel van een groot vastgoedorganisatie. Ze hebben vestigingen door heel Nederland heen, maar dit is een vestiging dat op zichzelf staat als service organisatie. Zij geven invulling aan de planmatige onderhoudsvragen van opdrachtgevers en bieden complete service aan hun opdrachtgevers. Dit gaat van advisering tot de uitvoering. Naast het systematisch onderhoud voeren zij ook het dagelijks en mutatieonderhoud uit voor de diverse corporaties en andere opdrachtgevers.
Je komt terecht op de afdeling Service. Het is een kleine vestiging waardoor de lijntjes kort blijven ook tussen de afdelingen. Ideaal als je snel moet schakelen met iemand uit het team. Daarbij is er een prettige, gemoedelijke sfeer.
Arbeidsvoorwaarden
- Een marktconform salaris van €2400 tot €3600, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
- Trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden met een opleidingsbudget van €2000,-.
- Een prettige werkomgeving met een goede mix van betrokken, ervaren en enthousiaste collega’s.
- Een functie van 32 tot 40 uur.
- Je krijgt een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, met o.a. een pensioenregeling via Edison.