EIndhoven

KAM-coördinator

WAT GA JE DOEN?

Weet jij als geen ander hoe de wet- en regelgeving op het gebied van kwaliteit, arbeidsomstandigheden en milieu zijn? Heb jij een verantwoordelijkheidsgevoel op deze peilers en krijg jij energie van het delen van jouw kennis op deze onderdelen, op de werkvloer? Dan is dit de vacature die je zoekt!

Als KAM-coördinator bij dit bedrijf krijg jij een hoop vrijheid om jouw ideeën in te brengen in de organisatie. Niet alleen deel jij de kennis, maar zorg je er ook voor dat deze oplossingen praktisch worden ingevuld en bewaak je of de oplossingen worden nageleefd. Dit doe je uiteraard samen met jouw andere collega's. Uiteindelijk zorg je ervoor dat alle medewerkers elke dag veilig en zonder klachten kunnen werken.

Jouw taken en verantwoordelijkheden omvatten onder andere het uitvoeren van interne audits, werkplekinspecties, analyse van diverse KAM registraties en het beoordelen van diploma's en certificaten. Je woont diverse in- en externe overleg- en vergadermomenten bij om de voortgang te bewaken.

WAAR GA JE WERKEN?

Je komt te werken in een hecht en compact no-nonsense familiebedrijf die kwaliteit en continuïteit van het werk hoog in het vaandel hebben staan. Het bedrijf heeft circa 100 medewerkers in dienst, waarbij de uitstroom van personeel zeer laag is. Het bedrijf investeert flink in facilitaire zaken in de breedste zin van het woord. Dit maakt het er naar dat op elke laag binnen de organisatie het werk op een fijne manier kan worden uitgevoerd. De projecten van dit familiebedrijf omvat bijna alle disciplines, waaronder:

  • Onderhoud en renovatie
  • Utiliteitsbouw
  • Projectmatige woningbouw
  • Retail / Horeca
  • Zorg- en onderwijsinstellingen
  • Verbouw

WIE BEN JIJ?

  • Minimaal een afgeronde opleiding MBO, en een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke rol als KAM coördinator
  • Normkennis en certificeringen op het gebied VCA, ISO9001, ISO14001 en FSC
  • Je bent zelfstandig ingesteld en bent uitstekend in staat om procesmatig te werken
  • Sterk in projectmatig en gestructureerd werken
  • Je een ijzersterke adviseur bent en vermogen hebt om veranderingen op een positieve manier door te voeren
  • Woonachtig in de regio van Eindhoven

WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?

Wij zorgen graag goed voor onze mensen. Hierdoor bieden wij een goed voorwaardenpakket en maken wij voor jou een ontwikkeltraject op maat.

Daarnaast bieden wij:

  • Een goed salaris tussen de € 3.500,- en de € 5.000,-, op basis van een fulltime dienstverband en afhankelijk van jouw ervaring en ambities;
  • Een telefoon, laptop en leaseauto van de zaak inclusief (internationale) tankpas van de baas
  • 32/40 vakantie en CAO Bouw;
  • Een mooi opleidingsbudget tot € 2.000,- per jaar om jezelf een boost te geven in jouw vakgebied;
  • Veel ruimte voor eigen ideeën en initiatief binnen de organisatie
  • Een super leuk team met veel leuke trainingen en uitjes;
  • Flexibele werktijden en hybride mogelijkheden.

MEER WETEN?

Ben je geïnteresseerd geraakt? Solliciteer direct via onderstaande of neem contact op met een van onze consultants via 030 889 7635. Toch niet helemaal de vacature die je zoekt? Kijk dan tussen onze andere vacatures.

Meer weten over Edison? Bekijk onze pagina.

Locatie

EIndhoven

Publish date

08.07.2024

Contactpersoon

J Wevers

Wij staan klaar om te sparren over jouw toekomst. Daarin dragen we graag out of the box ideën aan om jou verder te helpen in je ontwikkel- en carrièrepad.

Wil je meer weten?

Wij staan klaar om mee te denken over jouw toekomst. Daarbij zullen wij altijd een stap verder zetten en op zoek gaan naar wat óók mogelijk is, zodat wij jou verder kunnen helpen in jouw ontwikkeling en carrière. Neem gerust contact met ons op!

Neem contact op

Edison Projectmanagement B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.